Consumul zilnic de bauturi acidulate dubleaza riscul de aparitie a cancerului pancreatic este concluzia unui studiu realizat de o echipa de cercetatori suedezi si publicat in American Journal of Clinical Nutrition. Persoanele care consuma bauturi precum ceai si cafea indulcite sunt, de asemenea, supuse acestui risc. Vina o poarta cantitatile masive de indulcitori adaugate acestor bauturi. Aproximativ 7.000 de persoane care se imbolnavesc anual in Marea Britanie de cancer pancreatic mor la putin timp dupa diagnostic, mai ales din cauza faptului ca simptomele acestei maladii grave sunt observate prea tarziu.
Archive for April 25th, 2007
Bauturile acidulate cresc riscul de cancer pancreatic
Posted by Dana on April 25, 2007
Posted in Studii pe scurt, Sănătate | Leave a Comment »












